Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΕΣ!!!

ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΠΕΙΓΟΝ ΕΠΕΙΓΟΝ!!!

ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΑΝ ΕΜΠΙΣΤΟΙ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ, ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝ, ΔΙΠΥΘΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΦΟΡΤΙΩΝ ΜΕ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΙΑΠΩΝΙΑ!

ΤΑ ΔΙΠΥΘΜΕΝΑ ΑΥΤΑ ΠΛΟΙΑ(DOUBLE BOTTOM CONTAINER SHIPS), http://en.wikipedia.org/wiki/Double_bottom ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΕΥΣΟΥΝ ΣΕ ΙΔΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ, ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΕΝΑ ΠΥΘΜΕΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ. ΤΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΓΕΜΙΣΑΝΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΛΙΜΑΝΙΑ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ(ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΠΩΣ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΜΗ ΦΟΡΕΙΣ ΤΗΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ, ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ! ). ΚΑΘΩΣ ΠΡΟΣΑΡΑΖΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ, ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΓΕΜΙΣΟΥΝΕ ΜΕ ΘΑΛΑΣΣΙΝΟ ΝΕΡΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΑΝΑΛΟΓΙΑΣ ΒΑΡΟΥΣ ΑΦΟΥ ΞΕΦΟΡΤΩΣΟΥΝΕ ΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΤΟΥΣ. ΑΥΤΟ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΤΑ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΑ ΝΕΡΑ ΠΟΥ ΚΟΥΒΑΛΑΝΕ ΝΑ ΞΕΧΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΥΔΑΤΑ.

ΕΠΕΙΔΗ Η ΕΙΔΗΣΗ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑΚΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ, ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ, ΤΟΥΣ ΣΧΕΤΙΚΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ, ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΔΗΣΗ. ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ(ΟΣΟΙ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ) ΤΟΥ ΟΛΠ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΦΙΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΤΟΥΣ.

ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΔΟΤΙΚΑ ΞΕΦΤΙΛΙΣΜΕΝΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΓΕΜΙΖΟΥΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΜΕ ΑΝΟΗΣΙΕΣ. ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΥΨΗΛΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΟΕΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ, ΕΙΤΕ ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ!

ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ Η COSCO ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΡΑ ΕΧΕΙ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΘΕΙ "ΣΙΓΗ ΑΣΥΡΜΑΤΟΥ" ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ.

ΕΠΙΒΙΩΣΤΕ!


13 σχόλια:

  1. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΕΣ ΚΥΡΟΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΗΝΟΥΣ,ΠΛΟΙΑΡΧΟ ΚΑΙ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ,ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ BALLAST EXCHANGE H ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΜΑΤΟΣ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΝΕΝΑΣ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΡΙΣΚΑΡΕ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ.ΑΠ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΟΠΟΤΕ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ INBALLST ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΣΕΙ.ΑΝ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΡΜΑ ΤΟΤΕ Η ΠΡΟΠΕΛΑ ΞΕΝΕΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΠΛΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑΤΕ ΑΔΥΝΑΤΟΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ.ΑΡΑ ΑΠΑΞ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΧΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΦΕΡΕΙ ΕΡΜΑ.ΣΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΟ ΝΑΥΛΟΣΥΜΦΩΝΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΦΟΡΤΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΝΑ ΧΡΗΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΡΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΛΟΙΟΥ.

    ΕΔΩ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ BALLAST EXCHANGE: http://www.krs.co.kr/kor/dn/Tec/pdf/BWMP-INTERTANKO.doc.pdf

    ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΤΟΥ IMO Η ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΜΑΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΤΕ ΥΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΑΠΟΣΤΑΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΚΤΗ ΚΑΙ ΒΑΘΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΟΚΙΒΩΤΙΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΟΛΥ ΣΥΧΝΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙΑ ΟΠΟΤΕ ΑΝ ΑΝΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΕΛΛΑΔΑΣ ΙΑΠΩΝΙΑΣ,ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ ΥΠΟΛΕΙΜΑ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΡΜΑΤΟΣ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΕΝΕ ΕΧΕΤΛΑΙΕ ΚΑΙ ΕΔΩ
    http://esxatianasxesi.blogspot.com/2011/05/blog-post_8399.html
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΛΕΝΕ ΤΥΠΟΥ ΟΡΘΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΣ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΥΒΡΙΣΤΙΚΩΣ
    ΤΩΡΑ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΘΕΣΗ ΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΩΣ ΣΚΕΨΗ Η ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΑΝΕΡΤΗΣΕΣ ΤΟ ΩΣ ΑΝΩ ΥΒΡΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ?
    ΘΑ ΛΑΒΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΑΥΤΙΚΟ ΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ Ι.Ο.ΠΕΡΣΕΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟ ΜΕ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΘΕΝΤΟΣ ΑΡΘΡΟΥ. ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΥΦΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗΣ ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΒΑΡΟ ΜΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ Η ΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΙΣΟΠΕΔΩΣΗΣ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ ΕΝ ΛΟΓΩ ΑΡΘΡΟ http://esxatianasxesi.blogspot.com/2011/05/blog-post_8399.html ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. PERSEYS TEAM,ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΟΣ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ(ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΠΟΦΟΙΤΩ) ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΡΘΡΟ Η ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΙΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ.ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΚΥΝΔΙΝΕΨΕΙ Η ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ...ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟΧΟ ΝΑ ΑΔΕΙΑΣΟΥΝ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΟΣ ΝΕΡΑ ΕΠΙΤΙΔΕΣ ΚΑΙ ΥΠΟ ΚΑΠΟΙΑ ΚΑΚΩΒΟΥΛΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ!ΤΟ ΕΡΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΑΛΛΑ ΠΑΛΙΑ ''ΙΣΤΟΡΙΑ''.ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΜΙΚΡΟΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΜΕΣΟ ΤΗΣ ''ΣΑΒΟΥΡΑΣ''.ΣΤΑ ΠΛΟΙΑ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΗΣΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΕΡΝΟΥΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ ΨΑΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΑ SEACHEST.ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΜΑΤΟΣ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΙΣΟΔΟ ΣΕ ΛΙΜΑΝΙ!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΕΤΑΙ OPERATION(ΦΟΡΤΩΕΚΦΟΡΤΩΣΗ) ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙΑ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΕΙΤΕ ΜΕ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΕΙΤΕ ΜΕ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΑΒΟΥΡΑΣ ΑΝΑΛΟΓΟΣ.ΕΓΩ ΣΑΝ ΔΟΚΙΜΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ΕΜΑΘΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΣΑ ΠΟΤΕ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΝΑΛΑΓΗΣ ΕΡΜΑΤΟΣ.Ο ΠΛΕΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ!ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΙΜΑΝΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΛΕΓΧΟ ΟΠΟΙΑΣΔΟΙΠΟΤΕ ΔΕΞΑΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΕΡΜΑ ΠΕΡΝΟΝΤΑΣ ΔΕΙΓΜΑΤΑ.ΑΝ ΕΙΜΟΥΝ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΣ ΠΡΩΣΟΠΙΚΑ ΘΑ ΕΠΕΡΝΑ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΟΠΟΙΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΓΝΩΡΙΖΑ ΟΤΙ ΕΠΛΕΥΣΕ ΣΤΑ ΕΚΕΙ ΝΕΡΑ.ΑΠ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΤΗΣ ΕΚΤΑΣΕΩΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΤΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΥΔΑΤΑ ΣΤΟΝ ΩΚΕΑΝΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΗΜΟΥΝ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ.

    ΦΙΛΙΚΑ
    ΕΧΕΤΛΑΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΤΟ ΑΝ ΕΠΛΕΥΣΕ ΣΕ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ Η ΟΧΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΟΤΑΝ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΜΑΧΗ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ!ΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΛΙΜΑΝΙΟΥ,ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΤΑ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΥΔΑΤΑ ΛΟΓΟ ΚΑΙΡΟΥ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑΤΩΝ ΚΤΛ.ΕΓΩ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΑΠΟΣΑΦΗΝΙΣΩ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ ΜΟΥ ΘΑΛΑΣΣΙΑΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ.ΕΠΙΣΙΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΣΑΒΟΥΡΩΝΟΥΝ 50 Η 100 ΜΙΛΙΑ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΚΤΕΣ ΑΛΛΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ!!!Η ΑΛΛΑΓΗ Ή Η ΥΠΕΡΧΕΙΛΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΜΑΤΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΥΠΟ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΒΑΣΗ ΚΑΝΟΝΙΣΜΩΝ.ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΟΝΙΖΕΙ Ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΙΡΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΠΟΥ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΗΤΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΜΦΟΡΤΑ ΠΛΟΙΑ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΩΝ ΤΑ BULK CARRIERS,ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΕΡΜΑ ΕΦΟΣΟΝ ΦΕΡΟΥΝ ΦΟΡΤΙΟ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΜΑΛΑΚΙΑ ΣΤΗ ΦΟΡΤΩΣΗ ΚΑΙ ΠΡΑΣΠΑΘΗΣΑΝ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ ΜΕ ΜΙΚΡΗ ΠΟΣΟΤΗΤΑ ΕΡΜΑΤΟΣ ΟΡΙΑΚΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΧΕΤΛΑΙΕ
    ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΦΕΣ ΣΤΟ ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ Ο,ΤΙ ΕΔΩ ΔΕΝ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΙΑ ΜΕΣΩ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗΣ ΟΠΤΙΚΗΣ ΓΩΝΙΑΣ ΕΡΕΥΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΓΓΙΛΩΣΕΙΣ.
    ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΕΠΙΣΗΜΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ.ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ,ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΜΑΣΩΝΟΙ ΤΥΧΑΙΟ?ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ,ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΙ?
    ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΙΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΑΝΩ ΛΕΧΘΕΝΤΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΙΜΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΘΕΤΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΕΔΩ ΧΩΡΙΣ ΑΓΓΙΛΩΣΕΙΣ.ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΜΑΣ..
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ Ο,ΤΙ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΑΝΟΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΛΟΙΑ ΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ ΣΩΣΤΑ?
    ΤΟ 99% ΤΗΣ ΕΚΑΤΟ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΤΗΓΟΥ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ ΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ.ΕΞΑΚΡΙΒΩΜΕΝΟ.ΚΟΙΝΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΜΕΤΑΞΥ ΝΑΥΤΙΚΩΝ.ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ,ΒΛΕΠΕ ΝΑΥΑΓΙΟ ΣΑΜΑΙΝΑ ΠΡΩΗΝ ΓΚΟΛΝΤΕΝ ΒΕΡΓΙΝΑ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΕΚΤΩΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΤΑ ΣΤΕΓΑΝΑ ΑΝΟΙΚΤΑ.
    ΜΕ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΤΩΡΑ Ο,ΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΡΑΒΙΑ ΠΡΙΝ ΤΟΝ ΑΠΟΠΛΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑΤΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΡΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ,ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΛΟΓΟ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΑΝΥΣΗΧΟΥΜΕ,ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ,.ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΝ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΥΣΤΑΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.ΚΑΛΙΟ ΓΑΙΔΟΥΡΟΔΕΝΕ ΠΑΡΑ ΓΑΙΔΟΥΡΟΓΥΡΕΥΕ.ΤΕΛΟΣ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΟΜΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΝ ΠΙΣΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ ΕΞΩΘΕΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΓΑΠΗΤΕ!!!ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟ ΤΟ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΣΩΣΤΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΤΑΣΗ!!!ΑΠΛΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΟΤΙ ΟΙ ''ΣΤΕΡΙΑΝΟΙ'' ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΟΥΝ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΗΛΙΑΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΙΟ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ,ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΟΟΝΤΑΣ ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΣ ΝΑΥΤΗΛΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΕΤΕΡΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ,ΟΧΙ ΤΟΣΟ ΘΕΣΜΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ.ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΛΟΚΗ ΤΩΝ ΝΑΥΛΟΤΩΝ,ΤΩΝ ΕΠΙΝΑΥΛΟΤΩΝ,ΤΩΝ ΝΗΟΓΝΟΜΩΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΙΕΤΕΡΑ ΑΥΣΤΗΡΑ COAST GUARD ΑΚΙ PORT STATE CONTROL ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΟ AMSA.ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΤΕΙΑ!!!ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΕΠ ΟΥΔΕΝΗ ΝΑ ΡΙΣΚΑΡΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΙΕΡΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ...ΕΚΕΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.ΣΤΗΝ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΠΙΚΟ ΤΙΠΟΤΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.ΣΤΑ ΠΟΝΤΟΠΟΡΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ!ΑΠΟ ΠΡΩΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟ 2006 ΣΕ ΜΙΑ ΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΗΣ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΗΣ,ΟΤΑΝ ΕΓΙΝΕ POLUTION ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΝΕΦΩΔΙΑΣΜΟΥ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ,ΑΝ ΕΙΧΕ ΠΕΣΕΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΠΕΤΡΕΛΕΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΕΡΝΕ ΣΗΚΩΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ...ΔΗΛΑΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟΝ 1ο ΚΑΙ 2ο ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ...ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΣΤΕΙΑ...ΓΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΡΦΩ ΓΙΑ ΜΕΡΕΣ.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΞΑΝΑΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΦΟΡΤΟΜΕΝΑ ΠΛΟΙΑ ΔΕΝ ΦΕΡΟΥΝ ΕΡΜΑ,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΚΦΟΡΤΩΣΗ ΣΕ ΑΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΜΕΙΝΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΦΟΡΤΙΟ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΝΑ ΧΡΗΑΣΤΕΙ Η ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΕΡΜΑΤΟΣ.ΤΩΡΑ ΑΝ ΤΟ Χ Ψ ΠΛΟΙΟ ΕΠΛΕΥΣΕ ΣΕ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ HULL ΤΟΥ ''ΠΟΤΙΣΤΗΚΕ'' ΜΕ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΕΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΕΞΑΡΤΑΤΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟ ΚΑΘΕ ΛΙΜΑΝΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΕΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΠΡΕΠΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΚΑΘΑΡΟ ΕΡΜΑ!!!ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΕΙ ΑΠΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΑΛΛΑΓΗ ΕΡΜΑΤΟΣ,ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ Η ΑΛΛΑΓΗ TOY VOYAGE PLAN ΜΕ ΣΚΟΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΕΤΟΙΑΣ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑΣ .ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΒΕΒΑΙΑ ΧΩΡΙΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ ΑΠ ΤΟΥΣ ΝΑΥΛΩΤΕΣ,ΩΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΦΥΣΙΚΑ.

    ΠΡΩΣΟΠΙΚΗ ΜΟΥ ΓΝΩΜΗ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΝΙΣΥΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΤΑ ΣΥΡΟΗ ΝΑΥΑΓΕΙΑ ΠΛΟΙΩΝ ΠΟΥ ΦΕΡΟΥΝ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΑΠΟΒΛΗΤΑ ΣΤΟ ΙΟΝΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ,ΟΡΓΑΝΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΑΜΗΜΕΝΗ ΙΤΑΛΙΚΗ ΜΑΣΟΝΟΜΑΦΙΑ,ΟΠΩΣ ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΔΩ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΦΙΛΕ ΜΟΥ, ΚΑΙ ΟΙ "ΣΤΕΡΙΑΝΟΙ" ΒΑΣΕΙ MARITIME LAW ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΜΕ. (OCCULT WORLD OF COMMERCE). ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΚΑΙ; ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ... ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΟΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ, ΤΟΥΣ ΕΚΟΨΑΝ ΜΙΣΘΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΘΑ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ COSCO; ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΡΑΔΙΕΝΕΡΓΩΝ ΕΠΙΠΕΔΩΝ; ΑΝ ΝΑΙ, ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΟΥΜΕ; ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΡΧΗ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΣΤΗ ΖΟΥΓΛΑ
    http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=304455&cid=17
    ΠΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΝΕΙΡΜΟΥΣ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΘΕΛΟΥΜΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΗΘΕΙΑ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΝΗΟΓΝΩΜΟΝΑΣ,ΟΥΤΕ PORT STATE CONTROL!!!ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ ΤΥΧΟΝ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΩΣ ΜΕΛΛΟΝΤΑΣ ΑΝΘΥΠΟΠΛΟΙΑΡΧΟΣ.ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ,ΝΑΙ.Η COSCO ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΣΥΝΑΦΙ...ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΜΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΚΟΜΜΕΝΕΣ ΑΠΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΗΤΑΝ ΜΕΙΖΟΚΙΝΗΤΟ...ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΤΙ ΣΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ...ΟΙ "ΣΤΕΡΙΑΝΟΙ" ΣΥΝΗΘΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΟΠΩΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΞΕΡΕΙΣ!ΠΑΡ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΕΝΑ ΦΟΡΤΩΜΕΝΟ ΠΛΟΙΟ ΘΑ ΦΕΡΕΙ ΕΡΜΑ...?!ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΞΑΝΑΑΚΟΥΣΕΙ.ΒΕΒΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΟΜΑ.ΠΑΝΤΟΣ ΣΤΑ ΜΠΑΡΚΑ ΠΟΥ ΕΚΑΝΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΟΜΩΣ!!!ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΡΟΥΣΦΕΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ Χ ΝΕΟΕΛΛΗΝΑ ΘΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΛΕΓΧΟ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΣΕΠΩΣΕΙ ΑΠΟ ΛΕΦΤΑ ΕΩΣ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΟΥΤΕΣ ΤΣΙΓΑΡΑ Η ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΑΛΛΟ...ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΝΤΟΥ,ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΛΙΜΑΝΙΑ.ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΝ ΕΙΧΑ ΣΤΟ ΠΛΟΙΟ ΜΟΥ ΜΟΛΥΣΜΕΝΑ ΝΕΡΑ ΘΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΑ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ.ΕΚΕΙ ΖΩ ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΩΣ ΝΑΥΤΙΚΟΣ.ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ,ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΡΕΧΕΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΥΜΒΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΝΙΣΥΧΟΥΜΕ.ΜΑΚΑΡΙ ΟΙ ΑΡΧΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΤΑΤΙΚΟΥΣ ΕΛΕΓΧΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΤΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟ http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=304455&cid=17 ,ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΟΓΙΣΤΗ ΡΥΠΑΝΣΗ ΣΤΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΟΙΑ...ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΦΙΛΙΠΠΙΝΕΖΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΜΑΘΕΙ ΤΟ ''ΦΟΥΝΤΟ''...ΕΓΩ ΕΚΑΝΑ ΑΓΩΝΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΤΑΝΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΑΛΛΑ ΣΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΟΛΟΙ!!!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΣ...ΑΥΤΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΕΓΡΑΦΑ ΣΤΗ ΣΙΓΚΑΠΟΥΡΙ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ....ΟΤΙ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟ ΚΑΙ ΒΟΥΤΙΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΑΝΤΙΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ΕΙΧΑΜΕ,ΚΑΤΕΛΗΞΕ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ....ΑΜΑ ΕΙΧΕ ΣΤΟΜΑ Η ΘΑΛΑΣΣΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣΤΙΓΑ, ΜΑΘΑΝΕ ΟΛΟΙ ΩΣ ΒΟΘΡΟ ΤΑ ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΥΔΑΤΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΟΥΖΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή